مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

طبقه بندی موضوعی

مرجع خبری رئال مادرید : مرکز تحقیقاتی رئال مادرید موسوم به سایس بررسی آماری را در مورد تیم های پنج لیگ بزرگ اروپا انجام داده تا بفهمد که کدام یک از آنها صادرات بیشتری در زمینه بازیکنان اکادمی خود به تیم های دیگر داشته اند.

برای این که بازیکنی مربوط به آکادمی دانسته شود بر اساس این تحقیق آن بازیکن باید بین 15 تا 21 سالگی حداقل سه فصل در تیمی مذکور بازی کرده باشد. در پنج لیگ معتبر، رئال مادرید با 39 محصول آکادمی رکورد دار است. بارسا با 34 و لیون با 30 بازیکن در رده های بعدی هستند. در این رده بندی یونایتد با 28 ، والنسیا با 24 ، چلسی ، پی اس جی و بیلبائو با حضور 23 بازیکن آکادمی رکورد دار هستند.

محصولات آکادمی رئال مادرید در این لیست را از خوزه کایخون، ستاره محبوب ناپولی گرفته تا پارخو، کاپینان والنسیا، موراتا، اسطوره جدید اتلتیکو، سارابیا، بازیکن فیکس پی اس جی و جوان هایی نظیر رگیلون و اشرف حکیمی حضور دارند.در این رده بندی البته به طور مثال وارانکه از 18 سالگی به رئال آمده واجد شرایط دانسته شده چرا که قبل از 21 سالگی سه سال برای رئال بازی کرده است.مارسلو نیز در 18 سالگی به رئال آمد اما چون در زمستان به تیم ملحق شد، قبل از 21 سالگی فقط 2.5 سال برای تیم بازی کرد و واجد شرایط نیست.

در این فصل، بازیکنان آکادمی رئال مادرید فقط در 25.9 درصد دقایق ممکن حضور داشته اند در حالی که به طور مثال این عدد برای بیلبائو 100 درصد است و برای وایادولید 84.5 درصد. به جز واران که 630 دقیقه در لیگ بازی کرده، کارواخال با 540 ، لوکاس وازکز با 277 ، ناچو با 180 دیگر محصولات آکادمی بوده اند که در این فصل بازی کرده اند. اگر واران را حذف کنیم درصد حضور محصولات آکادمی به 15.9 درصد می رسد.

 

https://real-madrid.ir/fa/?p=239142

  • اسحاق رئوفی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی