مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

طبقه بندی موضوعی

رئال مادرید 0-0 رئال بتیس؛ گل نزن ها تعارف بارسا را پس زدند!

اسحاق رئوفی | پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷ ب.ظ

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در شبی که فرصت داشت تا به صدر جدول لالیگا برسد در خانه و مقابل بتیس تن به تساوی بدون گل داد.

رئال مادرید تیم برتر میدان بود اما موقعیت های کلیدی از دست رفت. از راموس گرفته تا مندی، وینیسیوس، رودریگو و … همه و همه موقعیت های بزرگ گلزنی را از دست دادند تا رئال مادرید در رده دوم بماند و چه بسا در صورت پیروزی گرانادا در بازی یکشنبه به رده سوم نزول کند.

رئال مادرید همه چیز برای پیروزی داشت. هازارد یک گل زیبا به ثمر رساند که مردود شد. بازیکن بلژیکی تقریبا در همه حملات تیم نقشی محوری داشت. رودریگو در شبی که افت کرده بود، نمایش جالبی نداشت و وینیسیوس هم نتوانست در نقش منجی ظاهر شود. مندی که بی تردید بدترین بازیکن رئال مادرید در این بازی بود یک موقعیت 100 درصد گلزنی را از رئال مادرید و هازارد گرفت تا ثابت شود که مارسلو همچنان بی رقیب است. راموس هم دو فرصت کلیدی را از دست داد تا نتواند به تیم کمکی کند.

به جز هازارد در این بازی هموطنش کورتوا هم نمایش خوبی داشت. تیبو سومین کلین شیت پیاپی خود را داشت. از بازی با مایورکا به بعد، او گل نخورده و امیدوار است که در مقابل گالاتاسرای هم به روندش ادامه بدهد و دروازه اش را بسته نگه دارد.

به هر صورت رئال مادرید زیدان به بیماری دچار شده که انگار راه علاجی برای ان نیست. مشکلات گلزنی در دوران پسارونالدو ادامه دارند و به نظر می رسد که سرمایه گذاری های شدیدی که برای حل مشکل گلزنی انجام شده، نتیجه ای در بر نداشته است.

 

https://real-madrid.ir/fa/?p=239731

  • اسحاق رئوفی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی