مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

طبقه بندی موضوعی

رئال مادرید 6-0 گالاتاسرای؛ تاج گذاری پادشاه رودریگو

اسحاق رئوفی | پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با درخشش و هت تریک رودریگو گوئس و دبل بنزما با نتیجه شش بر صفر در مقابل گالاتاسرای پیروز شد و توانست یک پیروزی درخشان چمپیونزلیگی را کسب کند.

رودریگو گوئس بی تردید چهره درخشان میدان بود که توانست سه گل به ثمر برساند. بازیکن برزیلی با هت تریک در این بازی به پنج گل رسید تا به دومین گلزن فصل رئال مادرید تبدیل شود و به روند خوبش ادامه بدهد. کریم بنزما دبل کرد و راموس از روی نقطه پنالتی دیگر گل رئال را به ثمر رساند.

به نظر می رسد که زیدان ترکیب ایده آلش را پیدا کرده است.فدریکو والورده در پست هافبک میانی جا افتاده و رودریگو گوئس توانسته بهترین جانشین ممکن برای آسنسیو در پست بال راست باشد. با درخشش بازیکن برزیلی هیچ کس یاد بازیکنان پول پرست همچون گرت بیل نخواهد افتاد.

تیبو کورتوا چهارمین کلین شیت پیاپی خود را داشت تا به رکورد بیش از 400 دقیقه گل نخوردن برسد، هازارد به مسیر صعودی خود ادامه می دهد و ایسکو نیز در دقایقی که در زمین بود، نشانه هایی از بهتر شدن را داشت تا دست زیدان در زمینه تعویض ها هم بازتر شود.

 

https://real-madrid.ir/fa/?p=240096

  • اسحاق رئوفی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی