مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

طبقه بندی موضوعی

مرجع خبری رئال مادرید : جام جهانی نوجوانان در رده زیر 17 سال در برزیل در حال برگزاری است و استعدادیابان رئال با دقت این مسابقات را بررسی می کنند. رئال مادرید ، بارسا و اتلتیکو هر کدام دو نماینده به این مسابقات فرستاده اند تا استعدادها را زییر نظر بگیرند.

جونی کالافت، رئیس برزیلی کادر استعدادیابی رئال مادرید است و با آرامش مسابقات را زیر نظر دارد. رئال مادرید به صورت ویژه شرایط هفت بازیکن را زیر نظر دارد : ماتیاس پالاسیوس، بازیکن آرژآنتینی سن لورنزو، تایس ماگنو، بازیکن برزیلی واسکوداگاما، ناسی اونوار، بازیکن هلندی آژاکس، عادل عواشیش، بازیکن فرانسوی پی اس جی ، سامسون تیجانی، بازیکن نیجریه ای کالینز ادوین، یوهان مینا، بازیکن اکوادوری املک و فرناندو اوولار، بازیکن پاراگوئه ای تیم سرو پورتینو.

ماتیاس پالاسیوس ستاره آرژانتین است. او هافبک هجومی بسیار تکنیکی و راست پایی است که می تواند شوتهای خوبی بزند. او  جوانترین بازیکن تاریخ سن لورنزو در زمان اولین بازی خود با 16 سال و چهار ماه و یازده روز است. این بازیکن در ماه آوریل قراردادش را تمدید کرده و رقم فسخش به 18 میلیون یورو رسید و تا 2022 قرارداد دارد. این مبلغ بالاست اما برای رئال دور از دسترس نیست.

از میان شش بازیکن دیگر مورد نظر رئال مادرید خرید دو تایشان غیرممکن است: عواشیش، آقای گل یوروی زیر 17 سال با 9 پل و انوار. طبیعتا پی اس جی و آژاکس آنها را نمی فروشند.

یوهان مینا به شدت مورد توجه بارسلونا قرار داردو باشگاه های دیگری هم او را می خواهند. این باعث می شود که قیمت بازیکنان بالا برود و به همین خاطر است که رئال باید مبالغ نجومی برای رودریگو و وینیسیوس بپردازد. تایاس ماگنو هم مشتریان زیادی دارد.

خرید تیجانی و اوولار مشکل نیست هر چند که ممکن است ک هرئال برای آنها رقبایی پیدا کند. این اولین باری نیست که یک باشگاه بزرگ به سراغ بازیکنان مستعد می رود و نگاهش به بازیکنان دیگر جلب می شود.  به هر صورت زمان برای خرید وجود دارد. بازیکنانی نظیر بوفون، نیمار، مارسلو، کوتینیو، اینیستا، فیگو و توتی در جام جهانی نوجوانان نامشان را سر زبان ها انداختند و حالا نوبت نفرات دیگر است.

ماتیاس پالاسیوس، جوان ترین بازیکن تاریخ تیم سن لورنزو است که در خط هافبک بازی می کند. تایس ماگنو مهاجم 17 ساله برزیلی است که 186 سانتی متر قد دارد و تکنیک، سرعت و  تمام کنندگی بالایی دارد.عادل عواشیش امید اصلی آینده آکادمی پی اس جی است که پشت مهاجم بازی می کند. سامسون تیجانی  در رسیدن کشورش به رتبه چهارم مسابقات جام ملت های آفریقای نوجوانان نقش مهمی داشت و در اولین بازی در برزیل دبل کرد. اوولار پاراگوئه ای هافبک هجومی جوانی است که در سن 14 سالگی برای سرو پورتنیو گل زده و به جوان ترین گلزن تاریخ لیگ پاراگوئه تبدیل شده است.ناسی انوار وینگر آژاکس است که به جوان ترین گلزن تاریخ چمپیونزلیگ جوانان تبدیل شده است. یوهان مینا 17 ساله اکوادوری نیز  آقای گل مسابقات جام ملت های آمریکای جنوبی نوجوانان با شش گل شده است.

 

https://real-madrid.ir/fa/?p=239222

  • اسحاق رئوفی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی