مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

مجله اینترنتی تفریحی

این وبلاگ مربوط به تفریح می باشد

طبقه بندی موضوعی

متن اهنگ پویا بیاتی فاز عسل

اسحاق رئوفی | جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ق.ظ

منو امواج شیرینت بغل گرفته مث دریایی که فاز عسل گرفته

آی دلم عشقت رو از روز ازل گرفته سفارش داده از حافظ غزل گرفته

آی منو امواج شیرینت بغل گرفته مث دریایی که فاز عسل گرفته

آخ دلم عشقت رو از روز ازل گرفته برای چشمات از حافظ غزل گرفته

تویی بود و نبودم با تمام وجودم به تو دل بستم عاشقونه

مگه دارم مث تو خودمم مخلص تو کیه که قدرتو ندونه

تویی بود و نبودم با تمام وجودم به تو دل بستم عاشقونه

مگه دارم مث تو خودمم مخلص تو کیه که قدرتو ندونه

خدا بهت ببخشه ناز نگاتو خدا ازم نگیره خاطره هاتو

بمون برای قلبم بمون همیشه برام کسی شبیه خودت نمیشه

منو امواج شیرینت بغل گرفته مث دریایی که فاز عسل گرفته

آی دلم عشقت رو از روز ازل گرفته سفارش داده از حافظ غزل گرفته

آی منو امواج شیرینت بغل گرفته مث دریایی که فاز عسل گرفته

آخ دلم عشقت رو از روز ازل گرفته برای چشمات از حافظ غزل گرفته

تکست اهنگ جدید پویا بیاتی فاز عسل

تویی بود و نبودم با تمام وجودم به تو دل بستم عاشقونه

مگه دارم مث تو خودمم مخلص تو کیه که قدرتو ندونه

تویی بود و نبودم با تمام وجودم به تو دل بستم عاشقونه

مگه دارم مث تو خودمم مخلص تو کیه که قدرتو ندونه

خدا بهت ببخشه ناز نگاتو خدا ازم نگیره خاطره هاتو

بمون برای قلبم بمون همیشه برام کسی شبیه خودت نمیشه

همچنین می توانید نیم نگاهی به سایر متن موزیک ها داشته باشید .

 

 

https://bahaltxt.ir/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d9%87%d9%86%da%af-%d9%be%d9%88%db%8c%d8%a7-%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%81%d8%a7%d8%b2-%d8%b9%d8%b3%d9%84/

  • اسحاق رئوفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی